Selamat Datang Ke Blog Aiman Fotografi








Blog Ini Masih Dalam Proses Pembinaan

Saya Nak Sangat Kamera DSLR !!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Cuti sekolah ni anda bercuti ke mana?Aiman duduk rumah je sambil layan game Angry Birds Rio dan Game Blackshot.Hari tu sempat singgah Karnival ICT Perak Bersama Upin Dan Ipin yang dianjurkan oleh K-Perak..Jom Baca Lagi


Ok,hari ni Aiman nak join giveaway.Pertama kalinya blog ini join giveaway.Giveaway ni dijalankan oleh Ntahkenapa Blog dan Ikhwan Pauzi.Menurut mereka,giveaway ini belum ditetapkan tarikh lagi.Contest ni memang best.Jom baca lagi.

Syarat-syarat penyertaan ialah :


  • *Terbuka kepada semua blogger Malaysia. [Selesai]
  • *Buat satu entri di blog, tajuk 'Saya nak sangat .... ' *lepas tu sambung sendiri. [Selesai]
Saya nak sangat kamera DSLR kerana kalau ada majlis dekat sekolah,semua bawa kamera DSLR.Ada dua tiga orang je bawak kamera digital,malulah saya kalu bawa kamera digital je dan kalau pergi karnival atau majlis perkahwinan pun,kebanyakannya bawak kamera DSLR.Malunya saya.Cita-cita cita saya ingin menjadi Photography.Bila kawan-kawan saya tanya "nak jadi photography pakai kamera digital je ke?hahaha",dengan perasaan malunya saya berkata "pakai kamera digital sebagai permulaan untuk menjadi photography".Saya harap apa yang saya inginkan tercapai.
  • *Jadi Followers Blog ntahkenapa dan Blog Ikhwan. [Selesai]
  • *Entri mesti mengandungi banner di atas. Link gambar sini. [Selesai]
  • *Di akhir entri, letak ayat ini 'Giveaway ini ditaja oleh WPWebHostntahKenapa blog   danIkhwan Pauzi' dan jangan lupa linkkan sekali.
  • *Tinggalkan link entri anda pada ruangan komen bawah atau di blog ikhwan. Jangan tinggalkan link di kedua-dua blog! Pilih salah satu sahaja.
  • *Letak banner giveaway kat blog korang. Klik sini! [Selesai]
  • *Bagitau kawan blogger lain tentang giveaway ini. (Tak wajib)

Hadiah-hadiah yang bakal anda dapat ialah:

  • *Hadiah untuk Entri Paling Kreatif (2 pemenang) - Kupon Google Ad Words bernilai $100 dan sehelai T-Shirt Google atau T-Shirt WPWebHost (pilih salah satu).
  • *Hadiah Saguhati (random) - Wang tunai RM50 dan sehelai T-Shirt Google atau WPWebHost.
  • *Special! Blogger XL. *entrinya yang berjela-jela panjang - T-Shirt WPWebHost saiz XL (khas bagi sapa2 tak dapat hadiah atas).

Menarik sungguh hadiah tersebut.Menurut mereka,baju-baju tersebut dari pihak Google Dan WpWebHost yang sebenar.Bukan tiruan tau.Baju tersebut terhad buat masa sekarang.Jadi,kalau menang,cepat-cepatlah email dekat  mereka.

Sampai di sini sahaja post giveaway saya.Kita akan berjumpa lagi pada post yang akan datang.Renung-renungkan,jangan sampai termenung.Jumpa lagi.

P/S : tiada idea untuk buat post yang  berjela-jela panjang









Giveaway ini ditaja oleh WPWebHostntahKenapa blog dan Ikhwan Pauzi

4 Komen Yang Diterima:

Unknown said...

terimas sebab join . tajuk tu tukar, "saya nak sangat dslr"

Afieshot said...
This comment has been removed by the author.
Afieshot said...

OK.harap-harap la menang.ni dah cukup panjang ni.hehehe

Unknown said...

huhu semoga dpt kamera tu :D


check out my new header, on #Transformers3 mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D